Velosipēdi un veselība iet roku rokā!

velosipedi un veselibaKatru dienu liela cilvēku daļa pavada laiku sēžot. Mēs sēžam darbā, mājās, mašīnā. Velosipēdi ļauj mums kaut uz brīdi izkustēties un aktīvi pavadīt laiku. Neatkarīgi no tā, vai ar velo pārvietojies ikdienā vai tikai brīvdienu izbraucienos, tas ļauj nostiprināt veselību, sniegt papildus enerģiju un prieku jebkura vecuma cilvēkiem.

Iespējams, ka Tu nemaz nezināji, bet pārvietojoties ar velo 3 stundas nedēļā, tas samazinās risku saslimt ar dažādām sirds un asinsvadu slimībām. Protams, velosipēdi ļauj arī sadedzināt liekās kalorijas. Ar velosipēdu ir parocīgi doties ceļojumos, jo, lai gan tas palīdz sadedzināt liekās kalorijas, tomēr, piemēram, iešana vai braukšana ar automašīnu prasa vairāk kaloriju. Braukšana ar velosipēdu viena kilometra garumā pieprasa 25 kalorijas, savukārt iešana pieprasa pat līdz trīs reizēm vairāk kaloriju.

Braukšana ar velosipēdu sniedz arī papildus enerģiju. Ja ir brīži, kad liekas, ka nekas nesanāk un nedomājas, tad noteikti sēdies uz riteņa un dodies nelielā izbraucienā, jo tādā veidā ir iespējams izvēdināt prātu un gūt enerģiju, lai varētu ar jaunu darba sparu ķerties klāt dažādiem darbiem. Protams, ar velosipēdu ir iespējams arī nokļūt dažādos galapunktos daudz ātrāk nekā ar citiem transportlīdzekļiem. Ja bieži vien ar automašīnu ir jāstāv sastrēgumos, tad ritenis mums ļauj ātri apbraukt sastrēgumu un nonākt tur, kur nepieciešams.

Un, protams, kur velo, tur arī prieks. Tā ir iespēja izkustēties un jautri pavadīt laiku kopā ar saviem draugiem vai ģimeni. Bieži vien cilvēki izvēlas doties mazākos vai lielākos velo izbraucienos tieši brīvdienās, kad vēlas pavadīt aktīvi un jautri laiku kopā ar savu ģimeni vai draugiem. Tā noteikti ir lieliska iespēja atpūsties un izklaidēties, iegūstot daudzus neatkārtojamus brīžus.

Velo braukšanu rekomendē arī ārsti, jo tādā veidā cilvēks var stiprināt savu veselību. Ja pavasarī, vasarā un rudenī gana daudz pārvietosies ar riteni, tas samazinās iespēju, ka ziemas sezonā saslimsi, jo riteņbraukšana, kā jau visi sporta veidi, lieliski norūda mūsu ķermeni, neļaujot noķert dažādas kaites. Braucot ar velosipēdu, pastiprināti darbojas kāju muskuļi, tāpēc šīs muskuļu grupas Tev būs ļoti attīstītas. Tāpat ar riteņbraukšanu iespējams trenēt arī dibena muskulatūru un presīti, kas noteikti aktuāli ir tieši meitenēm.

Ja vēl neesi iegādājies velosipēdu, tad noteikti iesakām to izdarīt. Pats labākais ir tas, ka sākt braukt ar riteni nekad nav par vēlu, jo šis sporta veids ir piemērots ikviena vecuma cilvēkam. Uz ielām var redzēt, ka ar velo pārvietojas gan mazi bērni, gan pieaugušie, gan arī gados veci cilvēki. Neatkarīgi no tā, cik vecs Tu esi, ar velo vari braukt jebkurā laikā!

Autors

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *