Uztura bagātinātāji, kas nepieciešami vīrieša ikdienas veselībai

            vitamīniIestājoties vasarai, kad pastiprināti nodarbojamies ar dažādiem āra sporta veidiem, daudz tiek runāts par dažādiem vitamīniem un uztura bagātinātājiem – ne velti, jo pie lielām slodzēm ķermenim noteikti nepieciešama papildu enerģijas un labo uzturvielu deva. Tajā pat laikā, sportiskiem vīriešiem viss skaidrs par sporta uztura bagātinātājiem un vitamīniem, tomēr ne visiem viss ir tik skaidrs, kad runājam par ikdienas produktiem, kurus būtu vēlams lietot. Šoreiz vairāk par uztura bagātinātājiem, kas palīdzēs ikvienam vīrietim ikdienā justies mundrāk!

Dažādi multivitamīni noteikti palīdzēs tikt galā ar lielākās nepieciešamās vitamīnu daļas uzņemšanu. Šie vitamīni palīdzēs ikdienā izspiest maksimumu no ar uzturu uzņemtajām barības vielām – īpaši nozīmīgi tas ir vīriešiem, kas ikdienā nodarbojas ar smagu fizisku darbu vai ir aktīvi sportisti! Ikviena aptieka spēs konsultēt un piedāvāt visai plašu multivitamīnu klāstu, daļa no tiem pat domāta tieši vīriešiem – tie saturēs lielākas devas ar vīriešiem nozīmīgākajiem vitamīniem. Jāatgādina, ka vitamīni ir uztura bagātinātājs un tie nevar aizstāt pilnvērtīgu uzturu, tomēr tie var palīdzēt uzlabot uzturvielu izmantojumu!

Zivju eļļa satur vērtīgās Omega 3 taukskābes, kam ir brīnumaina iedarbība uz ķermeņa vispārējo fizisko veselību ļoti daudzos līmeņos. Vīriešiem visaktuālākā ir pozitīvā ietekme uz sirds un asinsvadu sistēmu – Latvijā, tāpat kā citur Eiropā, sirds un asinsvadu slimības ir viens no galvenajiem vīriešu veselības problēmu un mirstības cēloņiem. Šis vienkāršais uztura bagātinātājs tiešām spēj darīt brīnumu lietas, turklāt nepavisam nav dārgs!

D vitamīna uzņemšana mūsu platuma grādos ir īpaši svarīga. Pētījumi liecina, ka ziemeļu valstīs dzīvojošie visbiežāk sirgst ar D vitamīna trūkumu organismā – tas var novest pie depresijas, dažādām slimībām, kas saistītas ar kaulu un muskuļu darbību. D vitamīnu bieži sauc arī par saules vitamīnu, jo tas sintezējas ādā saules ultravioleto staru ietekmē. Tā kā Latvijā un citās ziemeļu valstīs ir visai maz intensīva saules starojuma un to patiešām uzņemt iespējams vien vasaras mēnešos, tad atlikušo gada daļu, kad seko tumšais rudens un ziema, lielā mērā jāpaļaujas uz organisma D vitamīna rezervēm. Bieži vien šīs rezerves jau sāk izsīkt ziemas beigās, tādēļ noteikti jādomā par papildu D vitamīna uzņemšanu uztura bagātinātāju formā. D vitamīns ir taukos šķīstoša viela, tādēļ jāatceras, ka vienmēr daudz efektīvākas būs aptiekās nopērkamās eļļas kapsulas, ne tabletes.

Autors

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *