Mājas lapas kvalitāte – izšķirošs rādītājs veiksmīga mārketinga īstenošanai

Neviens nopietns uzņēmums mūsdienās nevarētu iedomāties savu darbību bez mājas lapas, jo, ja uzņēmums nav atrodams internetā, tad var uzskatīt, ka tā nav vispār.

Tāpēc reizē ar uzņēmuma dibināšanu notiek arī mājas lapas izveide. Un lielai daļai uzņēmēju, it īpaši tādiem, kuri ir iesācēji šajā jomā, šķiet, ka ar to arī pietiek – mums taču ir mājas lapa!

reklāma internetaTomēr mājas lapa ir ļoti nozīmīgs veiksmīga biznesa elements, jo tā ir virtuālā komunikācija ar esošajiem un potenciālajiem klientiem, tā ir uzņēmuma seja, mājas lapa ir pamats visai uzņēmuma mārketinga stratēģijai.

Un mārketinga eksperti visi kā viens jums apgalvos, ka no mājas lapas kvalitātes un satura ir atkarīgs tas, cik veiksmīgas būs jūsu izmantotās mārketinga metodes – Google reklāma, Facebook kampaņas un citas.

Ja mājas lapa ir izveidota pavirši un nav pielāgota labas pārdošanas principiem, tad ilgtermiņā tas var nopietni ietekmēt mārketingu, pārdošanas apjomus un radīt zaudējumus. Tāpēc labs mārketings sākas ar labu mājas lapu. Kādi aspekti tad būtu jāņem vērā un jāsakārto mājas lapā vai interneta veikalā?

Oriģināls un noderīgs saturs

satursLai mājas lapa būtu mārketinga balsts, nevis bremzētājs, tai ir jābūt oriģinālai – gan satura, gan izpildījuma ziņā. Daudz augstāk tiek novērtētas un mārketingā noderīgākās ir mājas lapas ar oriģināli sagatavotiem tekstiem, klientiem noderīgu un koncentrētu informāciju, kas ziņo par aktualitātēm.

Tāpat ir jāievieto attēli, jādomā par virsrakstiem, pareizajiem atslēgvārdiem un to izmantošanu īstajā brīdī un īstajā vietā. Atslēgvārdi ir svarīgi gan Google reklāmai, gan SEO optimizācijas procesā, kas arī ir ļoti noderīgs, ja gribat sakārtot mājas lapu un uzlabot tās reitingus Google meklētājā.

Katrā ziņā ir jāvelta pūles, laiks un radošā enerģija, lai mājas lapu izveidotu dzīvu, interesantu un tieši mērķauditorijai piemērotu. Un tas nemaz nav tik vienkārši. Šajā jautājumā var noderēt pieredzējuša mārketinga eksperta padomi. Tādus varat atrast aģentūrā www.imarketings.lv.

Pārdomāts un klientam ērts diziana risinājums

Ne tikai saturs ir tas, kas veido mājas lapu. Ir svarīgi arī nepārcensties, jo oriģinalitātei un aizrautībai būtu jāsaglabā vienkāršs un ērti lietojams satvars. Interneta lietotājiem nepatīk pārblīvētas, izraibinātas un sarežģītas mājas lapas, kurās ir jāmaldās, lai atrastu pašu elementārāko informāciju.

Galvenajam vienmēr ir jābūt labi saredzamam un pārskatāmam. Dizainiskais risinājums būtu jāizvēlas pēc iespējas lakoniskāks, lai tajā varētu izcelt būtisko.

Izvēlņu izkārtojums, saites, kategorijas un apakškategorijas – tas viss ir svarīgi, tāpēc arī šajos jautājumos drošāk ir konsultēties ar pieredzējušiem ekspertiem no www.imarketings.lv, kas ikdienā strādā ar veiksmīgām mājas lapām un var palīdzēt jums arī savu pielāgot labai pārdošanas praksei, uzlabojot mārketinga efektivitāti.

 

Autors

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *